ORGANIZATOR
Oddział Miejski PTTK w Płocku
Koło Terenowe PTTK
CEL RAJDU
Uczczenie 159 rocznicy Powstania Styczniowego
Aktywny wypoczynek po nauce i pracy
Poznanie szlaków turystycznych okolic Płocka
TERMIN RAJDU
Rajd odbędzie się 26 lutego 2022 roku bez względu na pogodę na niżej wymienionych trasach.
KOMANDOR RAJDU – Jan Natkowski 601-809-329
TRASY I ICH KIEROWNICY
1.Trasa P – 1 : Kol. Marek Lewandowski, Kol. Roman Jaskulski
Start godz. 10.00 – ul. Kazimierza Wielkiego ( Dom Technika)-
– Kąpielisko Miejskie Sobótka – Rybaki- Mostowa – Odwach – 5km
2. Trasa P – 2 : Kol. Jarosław Janicki, Kol. Zbigniew Sokołowski
Start-10.00 – Odwach ( ul.Tumska4) –Pomnik Generała Zygmunta Padlewskiego-ul. Powstańców- ul. Słoneczna – Odwach – 5km
3. Trasa P -3 : Kol. Roman Sadowski, Kol. Anna Siulborska
Start godz. 9.30 – Borowiczki koło Cukrowni – ul. Gmury – Cmentarz Garnizonowy – Odwach -10km
4. Trasa P-4 – trasa dowolna
Zgłoszenia na rajd należy kierować na adres : Zarząd Oddziału Miejskiego PTTK
ZGŁOSZENIA I WPISOWE
ZGŁOSZENIA I WPISOWE
Zgłoszenia na rajd należy kierować na adres : Zarząd Oddziału Miejskiego PTTK w Płocku, ul. Tumska 4 do dnia 22.02.2022r
Wpisowe w wysokości 5 zł należy wpłacać do kasy Oddziału PTTK lub na konto nr 84 1240 3174 1111 0000 2889 9941
Opiekunowie grup szkolnych opłat nie wnoszą.
Osoby uczestniczące w imprezie dokonują wpłat na pokrycie kosztów jej organizacji. Rajd nie ma charakteru komercyjnego , jest imprezą non profit przygotowaną na zasadzie samoorganizacji.
W razie nie uczestniczenia w Rajdzie wpisowe nie będzie zwracane.
UBEZPIECZENIE– członkowie PTTK z opłaconą składką członkowską za 2022 rok są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Pozostali uczestnicy powinni ubezpieczyć się we własnym zakresie.
ŚWIADCZENIA I OBOWIĄZKI
W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują:
– znaczek rajdowy
– punkty na OTP
– puchary i dyplomy dla drużyn
– opiekę przodownicką i przewodnicką na trasie
Obowiązuje przestrzeganie Karty Turysty i Kodeksu Drogowego.
Każda drużyna zobowiązana jest posiadać podręczną apteczkę.
PRZEBIEG RAJDU I ZAKOŃCZENIE
Drużyny na punkty startowe dojeżdżają we własnym zakresie.
Po zameldowaniu się na starcie, wyruszają na trasę pod opieką przodowników
i przewodników PTTK.
Organizatorzy oczekują na uczestników rajdu w siedzibie Oddziału Miejskiego PTTK Odwach ul. Tumska 4.
Po zameldowaniu się na mecie, drużyny odbierają puchary i dyplomy i udają się do domu.
REGULAMIN SĘDZIOWSKI
Wszystkie drużyny biorące udział w rajdzie mogą ubiegać się o puchary
za I, II i III miejsce w klasyfikacji szkół podstawowych, średnich, Kół Zakładowych PTTK i środowiskowych
Podstawą do oceny jest suma punktów całego zespołu.
Wprowadza się następujące kryteria oceny:
1. Za każda osobę zgłoszoną na rajd – 1pkt
2. Za legitymację PTTK z aktualnie opłaconymi składka – 5pkt
3. Za posiadanie odznaki turystycznej w reprezentowanej dyscyplinie
bez względu na jej stopień – 5pkt
4. Dodatkowo według uznania sędziów za zachowanie się drużyn
w czasie marszu i na terenie zakończenia do – 5pkt
Pozycje 2 i 3 regulaminu winny być potwierdzone odpowiednim wpisem do karty
zgłoszenia.
DO ZOBACZENIA NA TRASACH RAJDU
Z TURYSTYCZNYMI POZDROWIENIAMI
