XL Rajd Zima „Szlakami Powstania Styczniowego”
W 161. Rocznicę Powstania Styczniowego
17.02.2024r
ORGANIZATOR
Oddział Miejski PTTK w Płocku
przy współpracy ZST „Siedemdziesiątka” w Płocku
CEL RAJDU
Uczczenie 161 rocznicy Powstania Styczniowego
Aktywny wypoczynek po nauce i pracy
Poznanie szlaków turystycznych okolic Płocka
TERMIN RAJDU
Rajd odbędzie się dnia 17 lutego 2024 roku bez względu na pogodę na niżej wymienionych trasach.
KOMANDOR RAJDU – Jan Natkowski
TRASY I ICH KIEROWNICY
1.Trasa P – 1 : Kol. Roman Jaskulski
Kol. Marek Lewandowski
Start godz. 10.00 – ul. Kazimierza Wielkiego ( Dom Technika)-
– Kąpielisko Miejskie Sobótka – Rybaki- Mostowa – ZST – 5km
2. Trasa P – 2 : Kol. Jarosław Janicki
Kol. Zbigniew Sokołowski
Start-10.00 – Odwach ( ul.Tumska4) –Pomnik Generała Zygmunta Padlewskiego- ul. Powstańców- ul. Słoneczna – ZST – 5km
3. Trasa P -3 : Kol. Roman Sadowski
Kol. Anna Kokoszczyńska
Start godz. 9.10 – Borowiczki koło Cukrowni – ul. Gmury – Cmentarz Garnizonowy – ZST – 10km
4. Trasa P-4 – trasa dowolna
ZGŁOSZENIA I WPISOWE
Zgłoszenia na rajd należy kierować na adres : Zarząd Oddziału Miejskiego PTTK
w Płocku, ul. Tumska 4 do dnia 12.02.2024r
Wpisowe w wysokości 5 zł – członkowie PTTK, 8 zł – pozostali uczestnicy, należy wpłacać do kasy Oddziału PTTK
Opiekunowie grup szkolnych opłat nie wnoszą.
Osoby uczestniczące w imprezie dokonują wpłat na pokrycie kosztów jej organizacji. Rajd nie ma charakteru komercyjnego , jest imprezą non profit przygotowaną na zasadzie samoorganizacji.
W razie nie uczestniczenia w Rajdzie wpisowe nie będzie zwracane.
UBEZPIECZENIE– członkowie PTTK z opłaconą składką członkowską za 2024 rok są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Pozostali uczestnicy powinni ubezpieczyć się we własnym zakresie.
ŚWIADCZENIA I OBOWIĄZKI
W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują:
– znaczek rajdowy
– puchary i dyplomy dla drużyn
– punkty na OTP
– opiekę przodownicką i przewodnicką na trasie
Obowiązuje przestrzeganie Karty Turysty i Kodeksu Drogowego.
Każda drużyna zobowiązana jest posiadać podręczną apteczkę.
PRZEBIEG RAJDU I ZAKOŃCZENIE
Drużyny na punkty startowe dojeżdżają we własnym zakresie.
Po zameldowaniu się na starcie, wyruszają na trasę pod opieką przodowników i przewodników PTTK.
Organizatorzy oczekują na uczestników rajdu na terenie Zespołu Szkół Technicznych Al. Kilińskiego 4 Płock.
Około godziny 12.00 odbędzie się zakończenie rajdu.
REGULAMIN SĘDZIOWSKI
Wszystkie drużyny biorące udział w rajdzie mogą ubiegać się o puchary
za I, II i III miejsce w klasyfikacji szkół podstawowych, ponadpodstawowych, środowiskowych i przedszkoli.
Wprowadza się następujące kryteria oceny:
Podstawą do oceny jest suma punktów całego zespołu.
1. Za każda osobę zgłoszoną na rajd – 1pkt
2. Za legitymację PTTK z aktualnie opłaconymi składka – 5pkt
3. Za posiadanie odznaki turystycznej w reprezentowanej dyscyplinie
bez względu na jej stopień – 1pkt
4. Dodatkowo według uznania sędziów za zachowanie się drużyn
w czasie marszu i na terenie zakończenia do – 5pkt
Pozycje 2 i 3 regulaminu winny być potwierdzone odpowiednim wpisem do karty zgłoszenia
DO ZOBACZENIA NA TRASACH RAJDU
Z TURYSTYCZNYMI POZDROWIENIAMI
ORGANIZATORZY