18 maja 2024r
Pod Honorowym Patronatem Pana Józefa Jerzego Rozkosza Wójta Gminy Bielsk
ORGANIZATORZY
- Oddział Miejski PTTK w Płocku – kontakt 601-809-329
Przy współpracy:
- SKKT-PTTK „Piegus” przy SP im. Marii Konopnickiej w Leszczynie Szlacheckim.
- SP im. Marii Konopnickiej w Leszczynie Szlacheckim.
CELE RAJDU
- Aktywny wypoczynek po nauce i pracy,
- Poznanie szlaków turystycznych okolic Płocka.
- Popularyzacja kwalifikowanej turystyki pieszej,
KIROWNICTWO RAJDU:
Komandor Kol. Joanna Bojanowska
Skarbnik Kol. Maria Borzewska
Sekretarz Kol. Iwona Grabowska
KIEROWNICTWO TRAS:
P 1 – Kol. Kol. Marek Lewandowski, Anna Siulborska
P 2 – Kol. Kol. Roman Sadowski, Jarosław Janicki, Zbigniew Sokołowski
TERMIN RAJDU
Rajd odbędzie się w dniu 18 maja 2024r. bez względu na pogodę
na podanych niżej trasach.
TRASY RAJDU
Trasa P – 1
Rogozino ( kościół) –Dźwierzno- Józinek – Leszczyn Szlachecki – szkoła 12km
Start o godz. 9.15.
Start o godz. 915.
Dla uczestników zostanie podstawiony autokar na przystanku KM przy teatrze o godz. 850 (ilość uczestników ograniczona )
Trasa P – 2 Płock ( Cmentarz Komunalny – Brochocin (sklep) – Brochocinek – Dźwierzno – Leszczyn Szlachecki ( szkoła ) Start godz. 830 – 14 km
Trasa P – 3
Trasa dowolna
WARUNKI UCZESTNICTWA – ZGŁOSZENIA I WPISOWE
Wrajdzie mogą uczestniczyć wszyscy , którzy prześlą karty zgłoszenia z numerem trasy i wpłacą wpisowe. Wpisowe w wysokości 5 zł – członkowie PTTK, 8 zł – pozostali uczestnicy, należy wpłacić do kasy Oddziału PTTK lub na konto : 84124031741111000028899941.Opiekunowie grup szkolnych opłat nie wnoszą.
Młodzież szkolna może uczestniczyć tylko pod opieką pedagogiczną. Opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za postawę, przygotowanie i bezpieczeństwo swojej grupy. Zgłoszenia i wpisowe należy kierować na adres: Oddział Miejski PTTK w Płocku, ul. Tumska 4 do dnia 13.05.2024r. Po tym terminie zgłoszenia ze względów organizacyjnych nie będą przyjmowane.
UBEZPIECZENIE- członkowie PTTK z opłaconą składką członkowską na 2024 rok są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Pozostali uczestnicy powinni ubezpieczyć się we własnym zakresie.
Osoby uczestniczące w imprezie dokonują wpłat na pokrycie kosztów jej organizacji. Rajd nie ma charakteru komercyjnego , jest imprezą non profit przygotowaną na zasadzie samoorganizacji.
W razie nie uczestniczenia w Rajdzie wpisowe nie będzie zwracane.
ŚWIADCZENIA I OBOWIĄZKI
Uczestnicy otrzymują:
- znaczek rajdowy
- punkty na OTP wpisane do książeczek OTP
- puchary i dyplomy dla drużyn
- opiekę przodownicką na trasach
- ognisko ( prowiant własny)
Na miejscu możliwość zakupu słodyczy i napojów w sklepiku szkolnym.
Przebieg i zakończenie Rajdu
Drużyny pokonują trasę Rajdu z przodownikiem i docierają na metę zlokalizowaną na terenie Szkoły Podstawowej w Leszczynie Szlacheckim. Tam o godz. 1300 odbędzie się ognisko turystyczne i zakończenie Rajdu.
O godz. 1330 zostaną podstawione autobusy Komunikacji Miejskiej, które przewiozą uczestników rajdu do Płocka.
Organizatorzy proponują udział w loterii fantowej organizowanej przez Szkołę Podstawową w Leszczynie Szlacheckim – cena jednego losu – symboliczne 2,00 zł
REGULAMIN SĘDZIOWSKI
Wszystkie drużyny biorące udział w rajdzie mogą ubiegać się o główne nagrody:
Puchary za I, II, i III miejsce w klasyfikacji szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz kół zakładowych PTTK i przedszkoli. Podstawą do oceny jest suma punktów całego zespołu.
Wprowadza się następujące kryteria oceny:
1. Za każdą osobę zgłoszoną na rajd 1 pkt
2. Za legitymację PTTK z aktualnie opłaconymi składkami 5 pkt
3. Za posiadanie odznaki turystycznej w reprezentowanej dyscyplinie bez względu na jej stopień 1 pkt
Uwaga ! Pozycje 2 i 3 regulaminu winy być potwierdzone odpowiednim
wpisem do karty zgłoszenia.
UWAGA! Pozycje 2 i 3 regulaminu winny być potwierdzone odpowiednim wpisem do karty zgłoszenia.
DO ZOBACZENIA NA TRASACH RAJDU
Z TURYSTYCZNYMI POZDROWIENIAMI
ORGANIZATORZY
Zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), powyższe dane zbierane są przez Oddział Miejski PTTK Płock wyłącznie na potrzeby organizacji XLIV Rajdu „Uśmiech Stokrotki i Niezapominajki” w dniach 18.05.2024r.
Udział w Rajdzie oznacza zgodę na powszechną publikację imienia, nazwiska, nazwy szkoły i miejscowości w protokołach odbioru nagród, listach uczestników, komunikatach końcowych, a także w informacjach prasowych i internetowych, oraz wszelkiego rodzaju wystawach, których organizatorem lub współorganizatorem jest Oddział Miejski PTTK Płock.
www.pttk-plock.pl e-mail: pttk-plock@wp.pl