I. ORGANIZATORZY
Zarząd Oddziału Miejskiego PTTK Płock
Koło Terenowe PTTK przy Oddziale Miejskim Płock
II. KOMANDOR RAJDU – Kol. Jan Natkowski nr tel. 601-809-329
III. KIEROWNICTWO TRAS
Trasa P-l – Kol.Kol. Jarosław Janicki, Bogdan Majewski, Trasa P-2 – Kol.Kol. Marek Lewandowski, Artur Brzeski.
IV. CELE RAJDU
- Uczczenie 75 rocznicy powstania PTTK.
- Uczczenie 20 rocznicy śmierci Papieża JP II – Członka Honorowego PTTK..
- Popularyzacja kwalifikowanej turystyki pieszej.
- Aktywny wypoczynek po nauce i pracy.
- Poznanie szlaków turystycznych okolic Płocka.
V. TERMIN
Rajd odbędzie się w dniu 14.06.2025r. bez względu na pogodę
VI. TRASY I ICH KIEROWNICY:
Trasa P-1
Borowiczki (Cukrownia) – Płock ( Odwach) -9 km
Start na trasę –Borowiczki Cukrownia o godzinie 9.30
Trasa P-2 Ciechomoice ul. Browarna– Płock ( Odwach) -9 km
Start na trasę Ciechomice ul. Browarna o godzinie 9.20
Trasa P- 3 Trasa dowolna
VII. ZGŁOSZENIA I WPISOWE
Zgłoszenia na rajd należy kierować na adres: Oddział miejski PTTK Płock,
ul. Tumska 4 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 czerwca 2025r
Wpisowe w wysokości 5 zł – członkowie PTTK, 9 zł – pozostali uczestnicy,
należy wpłacić do kasy Oddziału PTTK lub na konto : 84124031741111000028899941.Opiekunowie grup szkolnych opłat nie wnoszą.
Rajd nie ma charakteru komercyjnego, jest imprezą non profit na zasadzie samoorganizacji.
VIII .ŚWIADCZENIA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA
W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują:
– punkty na OTP
– znaczek rajdowy
– puchary i dyplomy dla drużyn
– opiekę przodownicką na trasie
IX. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
– Wyposażenie drużyny: strój turystyczny, apteczka książeczki OTP
– Wszystkich uczestników obowiązuje: Kodeks Ucznia, Kodeks Drogowy, Karta Turysty
– Grupy szkolne mogą wędrować tylko pod opieką nauczyciela.
– Opiekunowie grup odpowiadają za postawę i bezpieczeństwo grupy.
UBEZPIECZENIE- członkowie PTTK z opłaconą składką członkowską na 2025 rok są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Pozostali uczestnicy powinni ubezpieczyć się we własnym zakresie.
X. PRZEBIEG RAJDU I ZAKOŃCZENIE
Drużyny na punkty startowe dojeżdżają we własnym zakresie.
Po zameldowaniu się na starcie, wyruszają na trasę pod opieką przodowników
i przewodników PTTK.
godz. 12.00-12 30 – przewidywane dojście drużyn uczestników rajdu do miejsca zakończenia rajdu w siedzibie Oddziału Miejskiego PTTK Płock ul. Tumska 4
godz. 13 00-13.30 – przewidywane zakończenie imprezy