I. ORGANIZATORZY
Zarząd Oddziału Miejskiego PTTK Płock
Koło Terenowe PTTK przy Oddziale Miejskim Płock
przy współpracy
SP nr 20 im. Władysława Broniewskiego w Płocku
II. KOMANDOR RAJDU – Kol. Jan Natkowski nr tel. 601-809-329
III. KIEROWNICTWO TRAS
Trasa P-l – Kol.Kol. Marek Lewandowski, Renata Jarzyńska.
Trasa P-2 – Kol.Kol. Roman Sadowski, Anna Kokoszczyńska.
Trasa P-3 – Kol.Kol. Jarosław Janicki, Zbigniew Sokołowski,
– Kol.Kol. Anna Siulborska, Iwona Grabowska.
IV. CELE RAJDU
- Odwiedzenie Miejsc Pamięci Narodowej na trasie szlaku.
- Popularyzacja kwalifikowanej turystyki pieszej,
- Aktywny wypoczynek po nauce i pracy,
- Poznanie szlaków turystycznych okolic Płocka.
V. TERMIN
Rajd odbędzie się w dniu 20.04.2024r. bez względu na pogodę
VI. TRASY I ICH KIEROWNICY:
Trasa P-1
Płock ( Odwach) – Podolszyce – Borowiczki ( SP nr 20) – 9 km
Start na trasę –Płock, Odwach – ul. Tumska 4 o godzinie 9:00
Trasa P-2 Borowiczki – Cekanowo (kaplica św. Huberta) –
Borowiczki ( SP nr 20) 8 km
Start na trasę z pętli linii nr 3 w Borowiczkach o godzinie 9.00
Trasa P-3
Płock (Podolszyce Płd) – Borowiczki ( SP nr 20) – 6 km
Start na trasę z pętli linii nr 26 ( Jana Pawła II Mazura) Podolszyce Płd.
o godzinie 10.00
Trasa P- 4 Trasa dowolna
VII. ZGŁOSZENIA I WPISOWE
Zgłoszenia na rajd należy kierować na adres: Oddział miejski PTTK Płock,
ul. Tumska 4 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 kwietnia 2024r
Wpisowe w wysokości 5 zł – członkowie PTTK, 8 zł – pozostali uczestnicy,
należy wpłacić do kasy Oddziału PTTK lub na konto : 84124031741111000028899941. Opiekunowie grup szkolnych opłat nie wnoszą.
Rajd nie ma charakteru komercyjnego, jest imprezą non profit na zasadzie samoorganizacji.
VIII .ŚWIADCZENIA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA
W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują:
– punkty na OTP
– znaczek rajdowy
– posiłek turystyczny
– puchary i dyplomy dla drużyn
– opiekę przodownicką na trasie
IX. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
– Wyposażenie drużyny: strój turystyczny, apteczka książeczki OTP
– Wszystkich uczestników obowiązuje: Kodeks Ucznia, Kodeks Drogowy, Karta Turysty
– Grupy szkolne mogą wędrować tylko pod opieką nauczyciela.
– Opiekunowie grup odpowiadają za postawę i bezpieczeństwo grupy.
UBEZPIECZENIE- członkowie PTTK z opłaconą składką członkowską na 2024 rok są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Pozostali uczestnicy powinni ubezpieczyć się we własnym zakresie.
X. PRZEBIEG RAJDU I ZAKOŃCZENIE
Drużyny na punkty startowe dojeżdżają we własnym zakresie.
Po zameldowaniu się na starcie, wyruszają na trasę pod opieką przodowników i przewodników PTTK.
godz. 12 30 – przewidywane dojście drużyn uczestników rajdu do miejsca zakończenia rajdu -SP nr 20 Płock-Borowiczki
godz. 13 00-13.30 – przewidywane zakończenie imprezy i powrót do Płocka autobusami KM podstawionymi przez organizatorów.
XI. REGULAMIN SĘDZIOWSKI
Wszystkie drużyny biorące udział w rajdzie mogą ubiegać się o główne nagrody:
Puchary za I, II, i III miejsce w klasyfikacji szkół podstawowych, ponadpodstawowych, przedszkoli oraz kół zakładowych PTTK. Podstawą do oceny jest suma punktów całego zespołu.
Wprowadza się następujące kryteria oceny:
1. Za każdą osobę zgłoszoną na rajd 1 pkt
2. Za legitymację PTTK z aktualnie opłaconymi składkami 5 pkt
3. Za posiadanie odznaki turystycznej w reprezentowanej dyscyplinie
bez względu na jej stopień 1 pkt
Uwaga ! Pozycje 2 i 3 regulaminu winy być potwierdzone odpowiednim
wpisem do karty zgłoszenia.
DO ZOBACZENIA NA TRASACH RAJDU
Z TURYSTYCZNYMI POZDROWIENIAMI
ORGANIZATORZY
Zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), powyższe dane zbierane są przez Oddział Miejski PTTK Płock wyłącznie na potrzeby organizacji XLVII Rajdu „Do Miejsc Pamięci Narodowej” w dniu 20.04.2024r.
Udział w Rajdzie oznacza zgodę na powszechną publikację imienia, nazwiska, nazwy szkoły i miejscowości w protokołach odbioru nagród, listach uczestników, komunikatach końcowych, a także w informacjach prasowych i internetowych, oraz wszelkiego rodzaju wystawach, których organizatorem lub współorganizatorem jest Oddział Miejski PTTK Płock.
www.pttk-plock.pl e-mail: pttk-plock@wp.pl