ORGANIZATORZY
Zarząd Oddziału Miejskiego PTTK w Płocku,
Koło Terenowe PTTK w Płocku.
przy współpracy
Stowarzyszenia Wodniaków Gminy Słupno „FLIS”
CELE RAJDU
Uczczenie 90 rocznicy Zorganizowanej Turystyki w Płocku,
Popularyzacja kwalifikowanej turystyki pieszej,
Aktywny wypoczynek po nauce i pracy,
Poznanie szlaków turystycznych okolic Płocka.
KIEROWNICTWO RAJDU:
Komandor Jan Natkowski nr tel. 601-809-329
Skarbnik Maria Borzewska
Sekretarz Renata Jarzyńska
Kierownictwo Tras
Trasa P-l – Roman Jaskulski, Jarosław Janicki,
Trasa P-2 – . Renata Jarzyńska, Iwona Grabowska
Trasa P-3 – Roman Sadowski, Marek Lewandowski
TERMIN I TRASY RAJDU
Rajd odbędzie się 5 października 2024 r. bez względu na pogodę.
Trasa P-l – Borowiczki ( pętla ) – kaplica Św. Huberta – Słupno(szlakiem zielonym ) – droga polna do Liszyna 12 km
Start z przystanku KM (pętla) w Borowiczkach o godz.8.10 dojazd na start we własnym zakresie.
Trasa P -2 – Podolszyce – Borowiczki – Liszyno 10 km
Start o godzinie 8.30 – Podolszyce Południe (pętla)
Dojazd na start we własnym zakresie
Trasa P- 3 – Borowiczki Cukrownia – Liszyno 8 km
Start koło Cukrowni o godz. 9.10
Dojazd na start we własnym zakresie.
Trasa P-4 – dowolna
WARUNKI UCZESTNICTWA – ZGŁOSZENIA I WPISOWE
Wrajdzie mogą uczestniczyć wszyscy, którzy prześlą karty zgłoszenia z numerem trasy i wpłacą wpisowe. Wpisowe w wysokości 5 zł – członkowie PTTK, 8 zł – pozostali uczestnicy, należy wpłacić do kasy Oddziału PTTK lub na konto : 84124031741111000028899941. Opiekunowie grup szkolnych opłat nie wnoszą.
Młodzież szkolna może uczestniczyć tylko pod opieką pedagogiczną. Opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za postawę, przygotowanie i bezpieczeństwo swojej grupy. Zgłoszenia i wpisowe należy kierować na adres: Oddział Miejski PTTK w Płocku, ul. Tumska 4 do dnia 01.10.2024r.
UBEZPIECZENIE- członkowie PTTK z opłaconą składką członkowską na 2024 rok są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Pozostali uczestnicy powinni ubezpieczyć się we własnym zakresie.
Osoby uczestniczące w imprezie dokonują wpłat na pokrycie kosztów jej organizacji. Rajd nie ma charakteru komercyjnego, jest imprezą non profit przygotowaną na zasadzie samoorganizacji.
Przebieg Rajd
Wspólne ognisko z pieczeniem kiełbasek (prowiant własny) odbędzie się na terenie Przystani FLIS o godz.12.00.
Zakończenie rajdu, ogłoszenie wyników, wręczenie pucharów i dyplomów jest planowane ok. godz. 12.40
Powrót do Płocka podstawionymi autobusami o godz. 13.30
Uczestnicy otrzymują
- Opiekę przodownicką na trasach
- Pamiątkowy znaczek
- Potwierdzenie punktów na OTP
- Dyplomy i puchary dla drużyn
- Każdy uczestnik otrzymuje upieczonego w folii ziemniaka
Obowiązki uczestników
- Przestrzeganie regulaminu oraz podporządkowanie się zarządzeniom kierownictwa rajdu
- Przestrzeganie Karty Turysty i Kodeksu Drogowego
- Każda drużyna powinna posiadać podręczną apteczkę
Postanowienia końcowe
Świadczenia przysługują tylko osobom uczestniczącym w rajdzie. W przypadku rezygnacji wpisowe nie będzie zwracane.
Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do kierownictwa rajdu.
Regulamin sędziowski
Wszystkie drużyny biorące udział w rajdzie mogą ubiegać się o:
Puchary za I, II i III miejsce w klasyfikacji szkół podstawowych,
ponadpodstawowych, przedszkoli oraz kół zakładowych PTTK.
Wprowadza się następujące kryteria oceny:
- Za każdą osobę zgłoszoną na rajd w terminie 1 pkt
- Za legitymację PTTK z aktualnie opłaconymi składkami 5 pkt
- Za posiadane odznaki w reprezentowanej dyscyplinie w zależności
od jej stopnia 1-5 pkt
- Za przodownika w reprezentowanej dyscyplinie 5 pkt
- Za nieprzestrzeganie regulaminu minus 5-50 pkt
- Za każdy km pokonanej trasy 1 pkt
Uwaga! Pozycje 2 i 3 regulaminu winny być potwierdzone odpowiednim wpisem do karty zgłoszenia.
DO ZOBACZENIA NA TRASACH RAJDU
Z TURYSTYCZNYMI POZDROWIENIAMI
ORGANIZATORZY
Zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z treścią Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), powyższe dane zbierane są przez Oddział Miejski PTTK Płock wyłącznie na potrzeby organizacji XLVI Rajdu Pieczonego Ziemniaka w dniu 5.10.2024r.
Udział w rajdzie oznacza zgodę na powszechną publikację imienia, nazwiska, nazwy szkoły i miejscowości w protokołach odbioru nagród, listach uczestników, komunikatach końcowych, a także w informacjach prasowych i internetowych, oraz wszelkiego rodzaju wystawach, których organizatorem lub współorganizatorem jest Oddział Miejski PTTK Płock.
Składka członkowska ulgowa dla młodzieży szkolnej
od 01.01.2024 do 31.12.2024 wynosi 39zł+9zł legitymacja członkowska, Oddział Miejski odstąpił od pobierania wpisowego w kwocie 12zł.
(dotyczy nowych członków PTTK)
www.pttk-plock.pl
e-mail: pttk-plock@wp.pl